Day 11 - Reisverslag uit Delhi, India van Paul Brouwers - WaarBenJij.nu Day 11 - Reisverslag uit Delhi, India van Paul Brouwers - WaarBenJij.nu

Day 11

Door: Paul Brouwers

Blijf op de hoogte en volg Paul

17 Juli 2013 | India, Delhi

Dag 11
Na lang niet geschreven te hebben ga ik toch maar weer verder waar ik gebleven was. Toevallig ben ik vandaag ook met het vliegtuig aangekomen in Delhi, maar dat is een verhaal voor een later moment. Dit was de laatste dag dat ik geen aantekeningetjes in m’n telefoon heb gezet, wat het schrijven 2 weken na dato toch wel lastig maakt. Desalnietteplus, mijn verhaal:
Vandaag gingen we alweer voor de derde keer vliegen in, zoals hierboven staat: elf dagen. We stonden netjes om half 10 in de lobby te wachten op een bus die uiteindelijk pas 10:15 zou arriveren. Op een gegeven moment waren we maar buiten bij de weg gaan staan en hopende dat een van die bussen die langsreed de onze was, kreeg Joost een afscheidscadeautje van een Bangalorese (?) vogel. Eenmaal op het vliegveld kocht ik een maïs-spinazie sandwich, geen culinair hoogstandje moet ik toegeven. Rond 1 uur vertrokken we, uiteraard met wat vertraging, en zo’n 2 uur later waren we alweer aan de andere kant van India: Delhi. Het weer was een stuk minder aangenaam dan in het Zuiden en al helem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Verslagen over mijn reizen buiten Europa!

Actief sinds 13 Juli 2013
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 11176

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2015 - 17 December 2015

Zuid-oost Azie

07 Juli 2013 - 03 Augustus 2013

International Research Project; India

Landen bezocht: